Maranellóban bemutatták a 458 Italia továbbfejlesztett változatát, mely a szokásoknak megfelelően új nevet kapott. A turbómotor használata a menetteljesítmény mellett a károsanyag-kibocsátásra is jó hatással volt.
A Ferrari ígéretéhez híven bemutatta új középmotoros modelljét, mely a 488 GTB nevet kapta. Bár az alapokat a 458 Italia adja, a 488 GTB nagymértékben eltér elődjétől, ezért a Ferrari szokásához híven új nevet adott a sportkocsinak.
A legjelentősebb változás a V8-as szívómotor lecserélése. A Maserati Quattroporte-ból és a Ferrari California T-ből ismert 3,8 literes ikerturbós V8-as teljesítményét 670 lóerőre emelték, így az kereken 100 lóerővel erősebb, mint a 458-as erőforrása volt. Az új turbómotorral mindössze 3 másodpercre van szüksége a 488 GTB-nek a 100km/h és 8,3 másodpercre a 200km/h eléréséhez. A 760 Nm-es csúcsnyomaték már 3000-es percenkénti fordulaton rendelkezésre áll, végsebessége pedig 330 km/h.
Az erőforrás cserére nem csak a teljesítmény növelése miatt volt szükség. A Ferrari számára fontos piacokon ma már fontos szempont a környezetvédelem. A 260 g/km-es szén-dioxid kibocsátás és a 11,4 literes átlagfogyasztás hatalmas előrelépés a szívómotor adataihoz képest.
A tervezők a tetőn kívül az összes karosszériaelemet kicserélték. Erre elsősorban a turbómotor használata miatt volt szükség. A megnövekedett hűtésigényű 488 GTB oldalán a hátsó tengely előtt, illetve az orrán vannak nagyméretű nyílások, melyeken keresztül a levegőt a hűtőkhöz irányítják. Az új formaterv megváltoztatta az aerodinamikai jellemzőket is, a gyári adatok szerint 50 százalékkal nőtt a leszorító erő és minimális mértékben, de csökkent a légellenállás.
A 488 GTB-t a Genfi Autószalonon láthatjuk majd először, gyártása szeptemberben indul.