Hosszas előkészítés után a Ferrari tavaly ősszel lépett ki a tőzsdére. A Fiat-Chryslertől függetlenedő sportkocsigyártó részvényeinek kilenc százalékát értékesítette darabonként 52 dolláros árfolyamon, ami 893 millió dolláros bevételt jelentett a cégnek. A bevezetést követően azonban visszaesett a Ferrari papírjainak értéke, jelenleg 42,67 dolláron jegyzik.
Bár a papírok árfolyama lefelé mozdult el, a bevezetést nem lehet egyértelműen kudarcként jellemezni. A Ferrari vezetősége értelemszerűen szeretné feltornászni a részvények árát, de a lehetséges megoldásokat alaposan át kell gondolják. Korábban az évi hétezer darabos termelés növelésén gondolkodtak, 2019-re évi kilencezer autó gyártását tervezték, de ez a lépés nagyon kockázatos. Marchionne úgy gondolja, hogy követni kell a Ferrari alapításakor megfogalmazott irányelvet és csak mindig csak egy autóval kevesebbet gyártani, mint a kereslet. Ezzel meg tudnák akadályozni, hogy a Ferrari tömegcikké váljon.