2006-ban az Espera Sbarro Design cég 10 éves jubileumára készült. A Diva bemutatójára a Genfi Autószalonon került sor. A prototípus tervezőire nagy hatással volt az Alfa Romeo múltjából ismert és nagy sikereket elért 33 Stradale. A designstúdió a 2006-os modellben egyesítette a modern-kor technikáját a hatvanas évek formavilágával. Mindez első pillantásra is nyilvánvaló, hiszen manapság a F-1 világából ismert orr-részt nagyszerűen kombinálták az Alfa Romeo jól ismert scudetto-jával. A modell dinamikus megjelenését még tovább fokozza a hatalmas légterelő az orron, valamint az oldalsó légbeömlők. A sportos frontrész konzervatívabb hátsóval párosul. A modell meglepő eleme a hatalmas üvegtető, melyet csak középen szakít meg egy keskeny H-betűt formáló fémbetét. A Diva megjelenését a felfelé nyíló ajtók teszik még tökéletesebbé.
De mit rejt a gyönyörű alfa-vörös kasztni? Egy módosított Alfa Romeo 159-alvázat. A Sbarro mérnökei az orrmotor és az első kerék meghajtás helyett középmotort valamint a hátsókerékhajtást alkalmaztak. A modell – köszönhetően új kipufogó rendszerének – V6-os motorja 290 lóerős. A koncepcióautó belseje csak a legszükségesebb felszereléseket tartalmazza, melyhez egy meglepően puritán kormány társul. A Diva hatsebességes Selespeed váltót kapott. Az autó valószínűleg soha nem kerül majd gyártásba, de övé az első hely a Sbarro koncepciók szépségversenyében.
Motor: V6, 60° DOHC középmotor, hengerenként 4 szeleppel, hat sebességes Selespeed fél-automata váltóval
Hengerűrtartalom: 3179 cm3
Maximális teljesítmény: 290 LE 6200 fordulat/percnél
Végsebesség: nem ismert