Klasszikus autóépítés a XXI. században
2010. 06. 24., Csütörtök, 07:20
Hat hónap alatt kézzel készül Olaszországban. 100 milliónál többe kerül és csak tíz darabból áll a sorozat, ráadásul magyar a tervezője.  Van kifejezetten a hazai piacra készült modellváltozata.  V10-es vagy V8-as motor kérhető hozzá. Mi az? Na? Segítek, Faralli & Mazzanti Vulca.

Nyomtatható verzióKüldje el ismerősének!
1. oldal
Vulca S

A sikeres nemzetközi fogadtatást követően Budapesten is bemutatásra került a Tárnok Zsolt tervezte Faralli  & Mazzanti Vulca S egyik példánya. Az olasz sportkocsit az Ybl Palota udvarán, egy színvonalas bemutató keretén belül leplezték le hazánkban. Az autó egyike annak a tíz darabból álló sorozatnak, melyet az olasz gyártó a fiatal magyar designer tervei alapján készített.



A Vulca egy kisszériás, kézzel készített luxus sportautó. Bármely eleme a vevők igényei szerint alakítható, de a műhely készített egy Vulca Concorde elnevezésű designt is, melyet csak magyar megrendelők számára tett elérhetővé. Ez többek között egyszínű, fényes fehér fényezésében, matt fekete spoilereiben és a belső tér kialakításában különbözik a Vulca S modelltől, így például klasszikusabb, kerek formájú, mégis sportos műszereket, grafitszürke bőrborítást kapott.



Az autókat a kiemelkedő design és az exkluzív minőség mellett a jelenlegi legújabb technológiák jellemzik, így a Vulca S-t 6,0 literes V10-es, 630 lóerős, a Concorde Editiont pedig 4.4 literes V8-as motor hajtja - a tulajdonosoknak tehát a nagy teljesítményről sem kell lemondaniuk. Ahogyan Tárnok Zsolt elmondta: „Az érdeklődés meglehetősen nagy és lényegében folyamatos, pozitívak a visszajelzések nemzetközi szinten a potenciális vevők körében és a szaksajtóban is. Az előbbiek számára az egyedi kialakításon túl leginkább az vonzó, hogy az ilyen mértékben limitált szériás autók folyamatosan növelik az értéküket, tehát befektetésnek is kiválóak.”



A tíz példány elkészülését követően nem ér véget Tárnok Zsolt közös munkája az autógyártóval, mert folyamatosan új projektek formálódnak és indulnak el, így többek között egy extrémsport kategóriájú, és még néhány, a mindennapokban használható autó készül el a jövőben.


következő oldal »

Vulca S



2016. 05. 06. Péntek,   Ivett, Frida
Legyen a kezdőlapom,  Kedvencek közé
 Szavazás
Megismétli elődje sikereit a Fiat 124 Spider?

igen és lehet még túl is szárnyalja
igen, de csak Európában
igen, de csak az USA-ban
ez a 124 nem lesz olyan sikeres

 Kapcsolódó cikkek

A régi időket idézi az új FerrariA régi időket idézi az új Ferrari
A hetvenes évek festését kapta az SF16-H, mely erősebb és kecsesebb lett elődeinél. A Ferrari lecserélte a vonórudas felfüggesztést és átépítette a motort.
Genf 2016 - Megérkezett a Fiat TipoGenf 2016 - Megérkezett a Fiat Tipo
A magyarországi ügyfelek számára is elérhetővé vált a Fiat új családi szedánja, az Autobest 2016 díjas Tipo, amely bevezető áron már 3 490 000 forinttól rendelhető a hazai márkakereskedésekben.
Genf 2016 - Ferrari GTC4 LussoGenf 2016 - Ferrari GTC4 Lusso
Négy kormányzott kereket, erősebb motort és új nevet kapott a ráncfelvarráson átesett Ferrari FF. A megújult külső és kifinomultabb technika révén a négyüléses modell minden tekintetben felülmúlja elődjét.
Az új Fiat Tipo nyerte a nagy presztízsű Autobest 2016 díjatAz új Fiat Tipo nyerte a nagy presztízsű Autobest 2016 díjat
26 európai ország autós szakújságírója által odaítélt díjat a Panda és a Linea után immár harmadik alkalommal nyerte el a Fiat. A Tipo kiváló ár-érték arányát és funkcionalitását értékelte a zsűri.
Megérkezett az új Fiat 124 Spider Megérkezett az új Fiat 124 Spider
Csaknem ötven évvel az eredeti 124 Spider bevezetése után ikonikus olasz dizájnnal és dinamikus vezetési élménnyel tér vissza a legendás típusnév a Fiat kínálatába.

 Partnereink

Idea-NET


Jogi Nyilatkozat
::
Médiaajánlat
::
Kapcsolat
::