Klasszikus autóépítés a XXI. században
2010. 06. 24., Csütörtök, 07:20
Hat hónap alatt kézzel készül Olaszországban. 100 milliónál többe kerül és csak tíz darabból áll a sorozat, ráadásul magyar a tervezője.  Van kifejezetten a hazai piacra készült modellváltozata.  V10-es vagy V8-as motor kérhető hozzá. Mi az? Na? Segítek, Faralli & Mazzanti Vulca.

Nyomtatható verzióKüldje el ismerősének!
1. oldal
Vulca S

A sikeres nemzetközi fogadtatást követően Budapesten is bemutatásra került a Tárnok Zsolt tervezte Faralli  & Mazzanti Vulca S egyik példánya. Az olasz sportkocsit az Ybl Palota udvarán, egy színvonalas bemutató keretén belül leplezték le hazánkban. Az autó egyike annak a tíz darabból álló sorozatnak, melyet az olasz gyártó a fiatal magyar designer tervei alapján készített.



A Vulca egy kisszériás, kézzel készített luxus sportautó. Bármely eleme a vevők igényei szerint alakítható, de a műhely készített egy Vulca Concorde elnevezésű designt is, melyet csak magyar megrendelők számára tett elérhetővé. Ez többek között egyszínű, fényes fehér fényezésében, matt fekete spoilereiben és a belső tér kialakításában különbözik a Vulca S modelltől, így például klasszikusabb, kerek formájú, mégis sportos műszereket, grafitszürke bőrborítást kapott.



Az autókat a kiemelkedő design és az exkluzív minőség mellett a jelenlegi legújabb technológiák jellemzik, így a Vulca S-t 6,0 literes V10-es, 630 lóerős, a Concorde Editiont pedig 4.4 literes V8-as motor hajtja - a tulajdonosoknak tehát a nagy teljesítményről sem kell lemondaniuk. Ahogyan Tárnok Zsolt elmondta: „Az érdeklődés meglehetősen nagy és lényegében folyamatos, pozitívak a visszajelzések nemzetközi szinten a potenciális vevők körében és a szaksajtóban is. Az előbbiek számára az egyedi kialakításon túl leginkább az vonzó, hogy az ilyen mértékben limitált szériás autók folyamatosan növelik az értéküket, tehát befektetésnek is kiválóak.”



A tíz példány elkészülését követően nem ér véget Tárnok Zsolt közös munkája az autógyártóval, mert folyamatosan új projektek formálódnak és indulnak el, így többek között egy extrémsport kategóriájú, és még néhány, a mindennapokban használható autó készül el a jövőben.


következő oldal »

Vulca S



2015. 07. 29. Szerda,   Márta, Flóra
Legyen a kezdőlapom,  Kedvencek közé
 Szavazás
Önnek tetszik az új Alfa Romeo Giulia?

igen, nagyon eltalálták a formáját
igen, de nem maradéktalanul
fogalmam sincs, élőben kellene látni
nem vagyok elragadtatva
nem, sokkal jobbra számítottam

 Kapcsolódó cikkek

Születésnapi ajándék: Alfa Romeo Giulia QV Születésnapi ajándék: Alfa Romeo Giulia QV
A Milánóhoz közeli Arese városában debütált a Giulia, melynek a legendás Quadrifoglio Verde változatát mutatták meg először. Az Alfa Romeo múzeumban megtartott különleges eseményen a márka alapításának 105. évfordulóját is ünnepelték.
Bemutatkozott a Fiat AEgeaBemutatkozott a Fiat AEgea
A Fiat az Isztanbuli Autókiállításon tartotta új kompakt szedánjának világpremierjét. A kezdetektől lépcsőshátú autóként elképzelt új modell a harmonikus, kiegyensúlyozott formavilágot kiemelkedően hatékony helykihasználással társítja.
Bemutatkozott a legújabb Dobló Cargo - Minket meggyőzöttBemutatkozott a legújabb Dobló Cargo - Minket meggyőzött
A 2000-es bemutatkozása óta a Dobló minden ötödik évben megújul, így év eleje óta vártuk az idei modellváltozatot. A várakozás nem volt hiábavaló, a héten 2 napos túra és csapatverseny keretein belül ismerkedhettünk meg a kishaszongépjárművel.
Magyarországon a Fiat 500XMagyarországon a Fiat 500X
Mi történik, ha egy olasz retró kisautó génállományát beoltják egy crossover koncepcióba? Nos, megszületik az a kompakt crossover, melyért rajonganak a nők, elismerően csettintenek a férfiak és még az aszfaltozott útról is letérhetünk vele.
488 GTB - az új középmotoros Ferrari488 GTB - az új középmotoros Ferrari
Maranellóban bemutatták a 458 Italia továbbfejlesztett változatát, mely a szokásoknak megfelelően új nevet kapott. A turbómotor használata a menetteljesítmény mellett a károsanyag-kibocsátásra is jó hatással volt.

 Partnereink

Idea-NET


Jogi Nyilatkozat
::
Médiaajánlat
::
Kapcsolat
::