Körvonalazódik az Alfa Romeo jövője
2011. 10. 21., Péntek, 13:43
Összesen hat új modellt mutat be 2014-ig az Alfa Romeo. Érkezik a 159 utódja, egy SUV, a 4C, az új Spider és egy szedán is, mellyel az Alfa visszatér az E-szegmensbe. A cégvezetés a tervek szerint az amerikai piacra való visszatérés mellett Oroszországot, Kínát és Ausztráliát is célba vette.

Nyomtatható verzióKüldje el ismerősének!
1. oldal
Alfa Romeo

Az Alfa Romeo nem kis célt tűzött ki maga elé: 2014-ig meg szeretné háromszorozni eladásait. Ehhez azonban új sikermodellek bemutatására és új szegmensbe való belépésre is szükség lesz. Az első fecske már tavaly megérkezett a Giulietta személyében, most nézzük meg, mire számíthatunk a következő két-három évben!



A modellpalettán jelenleg szereplő típusok közül a Giulietta marad, a Mito felfrissül, a 159 és 159 SW eltűnik. Első lépésként 2012 végén megszűntetik a 159 és 159 SW gyártását, de az utódmodell, a Giulia csak 2014 elején érkezik, így ismét lesz egy szegmens, ahol ideiglenesen nem lehet majd Alfa Romeo-t kapni.

2013-ban két új modell mutatkozik be, a koncepcióként már megismert 4C és egy Jeep alapokra épülő SUV. A 4C Genfben debütált és nagy sikert aratott. A 8C technológiáját megöröklő kisméretű sportkocsi középmotoros elrendezést, hátsókerékhajtást és szénszálas karosszériát kap. Az Alfa valószínűleg ezzel a modellel tér vissza az Egyesült Államokba. A könnyű építésmód, az olasz design, a modern erőforrások és a dinamikus vezetési élmény az Alfa Romeo legnemesebb hagyományai, a tervezők ezeket a szempontokat figyelembe véve készítik el az új modelleket, mely alól nem lesz kivétel a márka első SUV-ja sem. Az autóról egyelőre nincs konkrét információ, nem véletlen a titkolózás, hisz az Alfa egy új szegmensbe próbál betörni. Annyit azért elárultak, hogy igazi olasz formatervet álmodtak meg a szabadidőautónak.



A következő újdonságok bemutatása már átcsúszik 2014 elejére, ekkor érkezik az ötajtós MiTo és a 159 utód Giulia, melyet az év közepén a Giulia SW követ. Erre a modellre nagy hangsúlyt fektet az Alfa Romeo, ezért már többször elhalasztották a bemutatóját, formatervéről semmit sem tudunk, egyedül a motorok terén körvonalazódik a helyzet. A nemrég bemutatott 2.0 MJet dízelmotor biztosan ott lesz a Giulia motorterében, valószínűleg többféle teljesítménnyel. Az 1,8 literes turbós benzinmotor új változata hamarosan megérkezik és elképzelhető, hogy a Chrysler-féle Pentastar V6-os átdolgozása, valamint az idén bemutatkozó, VM-Motori által jegyzett 3.0 literes dízel V6-os is bekerül az erősebb modellekbe.



Még mindig 2014, megújul a Giulietta, új képviselőt kap a jelenleg halott Spider-vonal, valamint bemutatják a sokak által hiányolt felsőkategóriás modellt. Az E-szegmensbe való visszatérést a Chryslerrel kötött szövetség tette lehetővé, hiszen ebben a kategóriában a hátsókerékhajtás és a V6-os motorok kötelező tartozéknak számítanak egy autóban. A hírek szerint 2014 év végén láthatjuk először a márka arculatát meghatározó szedánt.

Reméljük a sorozatos csúszások után az Alfa Romeo tartani fogja a fenti ütemtervet és a Chryslertől kapott technológiák segítségével a következő években kiépíti a márka hőskorát idéző új modellpalettáját, mellyel újra az európai és amerikai piac egyik jelentős szereplőjévé lép elő.


Alfa Romeo



2014. 09. 24. Szerda,
Gellért, Mercédesz

Legyen a kezdőlapom,  Kedvencek közé
Párizsi Autószalon 2014
Párizsi Autókiállítás 2014
 Tagdoboz

Felhasználónév:
Jelszó:


elfelejtettem a jelszavam»
 Szavazás
Maserati dízelmotorral?

szentségtörés
ez most vicc, ugye?
azzal is elfogadnám
épp ideje volt

 Kapcsolódó cikkek

Milyen újdonságokra számíthatunk idén?Milyen újdonságokra számíthatunk idén?
Tekintsük át, milyen újdonságokra számíthatunk 2014-ben! Az új modellek és a bizakodásra okot adó hírek mellett sajnos vannak olyan márkák is, melyek háza táján nagy a csend. Rövid összefoglalónk következik.
Új kamerával dolgozhatnak az autóvadászok; évet értékelt a Fiat ProfessionalÚj kamerával dolgozhatnak az autóvadászok; évet értékelt a Fiat Professional
Évértékelő sajtótájékoztatót tartott a Fiat Professional, amin örömteli hírekről számolhatott be a vezetőség. A haszongépjármű forgalmazója továbbra is támogatja a NAKE munkáját, mely új eszközöket vehetett át a cégcsoport képviselőitől.
A City Brake Control elnyerte az „Euro NCAP Advanced” díjatA City Brake Control elnyerte az „Euro NCAP Advanced” díjat
Az aktív biztonsági rendszer felismeri, ha más járművek vagy tárgyak találhatók az autó előtt, amennyiben a vezető nem reagál időben, a rendszer automatikusan fékez, hogy elkerülje az ütközést, vagy enyhítse annak következményeit.A City Brake Control a Panda és 500L modellekhez már rendelhető.
Fiat az éllovas a legalacsonyabb CO2 kibocsátás terén EurópábanFiat az éllovas a legalacsonyabb CO2 kibocsátás terén Európában
2012-ben immár hatodik alkalommal a Fiat bizonyult a legalacsonyabb átlagos CO2-kibocsátásúnak Európa legkeresettebb márkái közül. A 119,8 g/km rekord értéket a világ első számú autóipari adatszolgáltató intézete, a JATO Dynamics is igazolta.
Egy év mérlegeEgy év mérlege

Egy év nem nagy idő egy ember életében, viszont az üzleti szférában már jelent valamit. Közös szervizhálózatuk egy éves jubileumhoz ért ma el a Magneti Marelli és a Magyar Autóklub.


 Partnereink

Idea-NET


Jogi Nyilatkozat
::
Médiaajánlat
::
Kapcsolat
::