A Genfi Autószalonon mutatkozik be a Ferrari új középmotoros modellje, az F8 Tributo. A klasszikus középmotoros Ferrari stílusjegyeket magán hordozó modellt a Ferrari saját tervezőcsapata vetette papírra.
A 488 GTB-t váltó kétüléses sportkocsi V8-as motorja 720 lóerős, fajlagos teljesítménye 185 Le/liter, maximális nyomatéka 770Nm. Az ikerturbós F8 Tributo 2,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-s sebességre, 7,8 másodperc elég neki, hogy elérje a 200-t, végsebessége pedig 340 km/h.
A kiemelkedő teljesítmény mellé a tervezőknek sikerült alacsonyan tartani az autó tömegét és a súlypontját, ugyanakkor az elődmodellekhez képest javítottak az aerodinamikán. Az új S-Duct légbeömlő 15 százalékkal nagyobb leszorítóerőt biztosít a 488 GTB-hez képest, az F8 Tributo kezelhetőségét a továbbfejlesztett oldalcsúszás-vezérlés és az elektronikus fékerőszabályozás is segíti.