Négy kormányzott kereket, erősebb motort és új nevet kapott a ráncfelvarráson átesett Ferrari FF. A megújult külső és kifinomultabb technika révén a négyüléses modell minden tekintetben felülmúlja elődjét.
Ferrari GTC4 Lusso
A Ferrari némi információval és pár gyári fotóval fellebbentette a fátylat új modelljéről, a GTC4 Lusso-ról. Az orrmotoros sportkocsi igazából nem új, hanem az FF ráncfelvarrt változata. A GTC4 Lusso formáját az FF-től örökölte, de a Ferrari ügyelt rá, hogy az új modell első pillantásra megkülönböztethető legyen elődjétől. Új a hűtőmaszk és a gépháztető, átdolgozták az első kerekek mögötti nyílásokat, dupla kerek lámpák kerültek hátra, az ajtókon végigfutó törések pedig hangsúlyosabbá teszik a kocsi oldalát. Az új design nem csak stílusosabb az FF egyszerű formáinál, hanem a Cw-értéke is kedvezőbb.
A beltérben is találunk változásokat, a középkonzolon egy 10 colos érintőképernyőn keresztül vezérelhetjük az autó különböző rendszereit, az utas saját műszeregységet kapott és kisebb átmérőjű lett a kormány.
Az új külső új technikát is rejt. Az FF alapvető ismérvei – négy ülés és négykerékhajtás – mellett egy újabb négyes jelenik meg a jellemzők között, a négykerék-kormányzás. A Ferrari hivatalos sajtóanyagában az áll, hogy összkerékhajtás mellé ők kínálnak először aktív hátsókerék kormányzást. A rendszer az elektronikus vezérlésű differenciálművel és az aktív lengéscsillapítókkal is kapcsolatban áll, ami sokkal jobb stabilitást és kisebb fordulókört eredményez.
A meghajtás és a kormányzás tökéletes összhangjáról a Ferrari saját fejlesztésű 4RM-S rendszere gondoskodik. A sportkocsi szíve a 6,3 literes V12-es szívómotor, mely már 690 lóerős, 697 Nm-es csúcsnyomatékának 80 százalékát pedig már 1750-es fordulatszámon leadja. A menetteljesítmények lenyűgözőek: 3,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 335 km/óra.
A GTC4 Lusso világpremierjét a Genfi Autószalonon tartja a Ferrari.