A Fiat 1967-ben mutatta be új modelljét, a 125-t. Alvázát a kifutó 1300/1500-astól kapta, kocsiszekrénye a 124-es továbbfejlesztett (megnyújtott) változata.
A Fiat 1967-ben mutatta be új modelljét, a 125-t. Alvázát a kifutó 1300/1500-astól kapta, kocsiszekrénye a 124-es továbbfejlesztett (megnyújtott) változata. A mechanikai elemek zöme, így az 1608 cm3-es DOHC motor is a 124-esbõl származott. A 90 lóerõs motorhoz négysebességes manuális váltót építettek, a modell hátsókerékhajtást kapott. Az 1030 kilogrammos 125-ös fékrendszere a kezdeti idõkben egykörös volt, de már akkor is négy tárcsafék gondoskodott a megállásról.
1968-ban jelenik meg a 125S (Special). Ebben a modellben már 1,6 literes motor már 100 lóerõt teljesített. A plusz lóerõket a hengerfej, a vezérmûtengely és a kipufogó átalakításával nyerték. A 125 Specialba már ötsebességes manuális váltót és kétkörös fékrendszert szereltek. A modell megjelenése is változott, az alapváltozathoz képest ehhez többféle kárpit és egyéb kiegészítõ volt rendelhetõ. A Special 1970-ben egy ráncfelvarráson esett át, aminek keretén belül több designelem is változott, de a legfontosabb, hogy már rendelhetõ volt a háromsebességes automataváltó.
A típus gyártását Olaszországban a 132 bemutatkozásakor, 1972-ben fejezték be, összesen 603877 darab készült belõle. A 125-bõl készültek érdekes változatok. A formatervezõ stúdiók saját karosszériákat készítettek, így született meg a Moretti által jegyzett 125GS 1.6, mely leginkább egy Fiat Dino Spiderre hasonlított, de feliratkozott a listára Zagato is a 125Z-vel, valamint Savio a 125 Coupe és Station Wagon változatokkal. Pinifarina a 125 Executive fantázianevû modellel jelentkezett, a Vignale pedig egy kétajtós, bukólámpás kupét, a Samantha-t gyártotta.
Mint a legtöbb Fiat modell, a 125 is jócskán túlélte olaszországi nyugdíjazását. A modellt a világ számos országában tovább gyártották. Egyiptomban az alapváltozatot, Dél-Amerikában a családi négyajtós és kétajtós kupé változatokat gyártották. A lengyel FSO egészen a nyolcvanas évekig készítette a szedánt, emellett a pick-up változatot, késõbb pedig az ötajtós kupét is piacra dobta Polonez néven.