Alfa Romeo
Giulia folyik a csapból is, az Alfa Romeo új modelljének fogadtatása kulcsfontosságú, így nem aprózták el a stand berendezését. Hatalmas méretű ledfal fut körbe a stand fölött, így aki az autók között járkál, bármerre is néz, a hőskorból fennmaradt filmfelvételekat láthat. Persze vetítik a reklámfilmet és megmutatják azt is, hogyan érte el a QV a Nurburgringen a szupersportkocsikat megszégyenítő 7 perc 39 másodperces időt.
A többféle felszereltségi szinttel érkező modellből egyelőre csak a QV forgalmazását kezdik el, Németországban már rendelhető is 70 és 90 ezer euró közötti összegért. A tulajdonos karbon-kerámia fékeket, háromrétegű fényezést és Harman-Kardon hangrendszert is kérhet új autójába.
A lenyűgöző teljesítmény, a jó kidolgzottságú beltér és az évek óta várt hátsókerékhajtás mind szép, de szinte mindenkiben az kérdés merült fel, hogy hol és mikor fogják bemutatni az alapmodellt?
Az Alfa Romeo elhozta a Giulia történelem két ikonikus darabját Frankfurtba: a TI Super és a TZ fogta közre az első sorba kitett utódot.