FRISS
90 éves a Scuderia Ferrari (február 16, 2019 11:58 de.)
A Ferrari 2019-es versenyautója: az SF90 (február 15, 2019 11:46 de.)
Valentin napi meglepetés a Fiattól (február 14, 2019 7:59 de.)
Raikkonen és Giovinazzi Baloccoban forgattak (február 13, 2019 10:10 de.)
Ritka kincset rejtett egy torinói pince (február 2, 2019 3:57 du.)

Gladiator – új pick-up a Jeeptől

2018-11-28
Comments off
52 Views

Utastér

Az utastérben is a Jeeptől megszokott megoldásokat találjuk. A szövet vagy bőrborítású első ülések oldalsó és deréktámasza egyaránt állítható, illetve nemcsak az első ülések fűthetők, hanem igény esetén a kormány is.

A teljesen áttervezett hátsó ülések előtt a kategória legtágasabb lábtere található, a rögzítő szerkezete révén a kabinban a hátsó üléstámla mögött kisebb csomagtér alakítható ki. A hátsó ülés ugyanakkor teljesen síkba is fektethető, így az utastérben is szállíthatók nagyméretű tárgyak. Ám az ülések variálhatósága itt nem ér véget: az ülőlapok a támlákkal párhuzamosan, függőleges helyzetbe is felhajthatók, s ilyenkor válik hozzáférhetővé az alattuk elhelyezett tárolórekesz.

Követve a Jeep egyik legnépszerűbb hagyományát, a Gladiatornak nemcsak a szélvédője dönthető előre, de az ajtajai is könnyedén, néhány mozdulattal fel- és leszerelhetők, így a lehető legnagyobb szabadságot kínálják autózás közben.

A Gladiator Sport modellek 12,7 centiméter (5 col) átlójú érintőképernyőt kapnak a műszerfalba, de választható 17,7 (7 col) vagy 21,4 centiméter (8,4 col) képátlójú változat is. Valamennyi kivitelben már a negyedik generációs Uconnect rendszer dolgozik, amelyet finomított felhasználói interfész, nagyobb rendszerteljesítmény, rövidebb betöltési idő, valamint nagyobb felbontás jellemez.

Kizárólag a Gladiator Rubicon modellekhez kapható az előrenéző terepkamera, amely a hűtőmaszkban kapott helyet, és kemény, nehezen belátható terepen könnyíti meg a vezető dolgát.