FRISS
Bizzarrini 5300 GT (július 15, 2019 10:59 de.)
Alfa Romeo Giulia TZ (július 14, 2019 7:43 du.)
Ferrari 250 SWB (július 14, 2019 6:24 du.)
Kimi és az Alfetta (július 14, 2019 11:58 de.)
Lancia Beta Montecarlo Turbo (július 14, 2019 11:45 de.)
Maserati 300S 1957 (július 14, 2019 11:38 de.)

Gladiator – új pick-up a Jeeptől

2018-11-28
Comments off
217 Views

Utastér

Az utastérben is a Jeeptől megszokott megoldásokat találjuk. A szövet vagy bőrborítású első ülések oldalsó és deréktámasza egyaránt állítható, illetve nemcsak az első ülések fűthetők, hanem igény esetén a kormány is.

A teljesen áttervezett hátsó ülések előtt a kategória legtágasabb lábtere található, a rögzítő szerkezete révén a kabinban a hátsó üléstámla mögött kisebb csomagtér alakítható ki. A hátsó ülés ugyanakkor teljesen síkba is fektethető, így az utastérben is szállíthatók nagyméretű tárgyak. Ám az ülések variálhatósága itt nem ér véget: az ülőlapok a támlákkal párhuzamosan, függőleges helyzetbe is felhajthatók, s ilyenkor válik hozzáférhetővé az alattuk elhelyezett tárolórekesz.

Követve a Jeep egyik legnépszerűbb hagyományát, a Gladiatornak nemcsak a szélvédője dönthető előre, de az ajtajai is könnyedén, néhány mozdulattal fel- és leszerelhetők, így a lehető legnagyobb szabadságot kínálják autózás közben.

A Gladiator Sport modellek 12,7 centiméter (5 col) átlójú érintőképernyőt kapnak a műszerfalba, de választható 17,7 (7 col) vagy 21,4 centiméter (8,4 col) képátlójú változat is. Valamennyi kivitelben már a negyedik generációs Uconnect rendszer dolgozik, amelyet finomított felhasználói interfész, nagyobb rendszerteljesítmény, rövidebb betöltési idő, valamint nagyobb felbontás jellemez.

Kizárólag a Gladiator Rubicon modellekhez kapható az előrenéző terepkamera, amely a hűtőmaszkban kapott helyet, és kemény, nehezen belátható terepen könnyíti meg a vezető dolgát.