Az 50-es és 60-as évek híres autóversenyéről, a Tour de France-ról kapta a nevét a Ferrari új csúcsmodellje, az F12tdf. A limitált példányszámú modell erősebb és könnyebb az alapváltozatnál. A 6,3 literes V12-es motor teljesítményét 740-ről 780 lóerőre növelték és a szénszálas elemek használatával 110 kilogrammal csökkentették az F12tdf tömegét. A váltó áttételezésén is változtattak, hogy csökkentsék a váltási időket. A változtatásoknak köszönhetően 3,1-ről 2,9 másodpercre csökkent a 100 km/h eléréséhez szükséges idő és mindössze 7,9 másodperc alatt éri el a 200 km/h-t.
A hatásosabb fékek, a 87 százalékkal megnövelt leszorítóerő és a Virtual Short Wheelbase fantázianevű összkerék-kormányzásnak köszönhetően az F12tdf kiválóan teljesít a versenypályákon, állítólag több másodperccel jobb időt futott Fioranoban, mint az alapmodell. A Ferrari tervei szerint 799 példány készül az új modellből.