Kanadai Nagydíj - Egyértelműen fejlődik a Ferrari
Kanadai Nagydíj - Egyértelműen fejlődik a Ferrari
2012. 06. 10., Vasárnap, 21:39 Nyomtatható verzió  Küldje el ismerősének!
Forma 1 Alonso ötödik, Massa hibázott, de pontszerző helyen ért célba.

Hirdetés

Fernando Alonso az első helyért harcolt a Kanadai Nagydíjon, de a gumik túlzott kopása miatt végül meg kellett elégednie az ötödik hellyel. A spanyol pilóta megpróbálta egy kiállással teljesíteni a futamot, de ez rossz taktikának bizonyult, így visszaesett. Felipe Massa a hatodik körben megpördült és ezzel jelentősen visszaesett, de végül sikerült pontszerző helyre behoznia a versenyautóját.

Stefano Domenicali: "Érzünk egy kis csalódást ma délután, ezt nincs értelme tagadni. Ez az első olyan hétvége, amikor nem tudtuk kihozni magunkból a legtöbbet, de az is hozzájárult, hogy a fejlődésünknek köszönhetően magasak voltak az elvárások. Ne feledjük, hogy tegnap a pole-ért küzdöttünk és ma egészen a végéig harcban voltunk a győzelemért: Bahreinben másfél hónappal ezelőtt csupán egyik pilótánk tudott bejutni a Q3-ba és egy perccel a győztestől lemaradva fejeztük be a versenyt. Ma ejtettünk két hibát: nem figyeltünk eléggé Vettelre, amikor a német másodszor kiállt és Felipe megpördült a verseny elején. Mindent összevetve az első hiba viszonylag nem sokba került számunkra, míg a másodikért nagyobb árat fizettünk, mert Felipe - akinek a monacóin kívül nem voltak jó hétvégéi - most tartani tudta a tempót az élmenőkkel. Az előzetes elemzések után meg kell néznünk a hétvégét a bajnokság szempontjából is. Fernando csupán két ponttal van lemaradva az elsőtől és az F2012 újra versenyképes és a legjobbakkal tud harcolni.„


Fernando Alonso: "Ma megpróbáltuk megnyerni a versenyt, de lutri volt csupán egy kiállással végigmenni és nem jött be. Az utolsó körök valóban nagyon hosszúak voltak, a gumik hirtelen elkoptak és túl lassú lettem, hogy védekezzek a mögöttem jövőktől. A mérnököm azt mondta, hogy tartsam fel őket, de már nem volt rá módom. Ma az igazi probléma az abroncsok kopása volt és nem kifejezetten a stratégia, ami legfeljebb egy helyünkbe került, de ne felejtsük el, hogy ugyanezzel a stratégiával magunk mögött tudtuk tartani Vettelt az első kiállásnál. Az autó az egész versenytávon versenyképes volt, nem a leggyorsabb, mert az a McLaren volt. Dolgoznunk kell még az abroncsok kopásán, erre egészen apró tényezők is hatással lehetnek, mint néhány fokkal kisebb vagy nagyobb hőmérséklet, bár itt talán akkor is elfogytak volna. Ez nem egy gumi világbajnokság, de minden részletében meg kell vizsgálni, hogy győzelemre törhessünk. Idén először már nem csupán a károkat próbáltuk mérsékelni, hanem ténylegesen a győzelemért harcoltunk. Ez egy jó jel és most Valenciában és Silverstone-ban meg kell erősíteni. Biztosan úgy térünk haza, hogy jobban bízunk az esélyeinkben, mert ez egy határozott előrelépés volt a fejlesztés szempontjából."

Felipe Massa: "Mérges vagyok magamra az egyes kanyarban elkövetett hibám miatt. Elszakadtam a leggyorsabb csapattól, aztán a gumik túl sokat vibráltak, ami azt jelentette, hogy túl korán kellett kiállnom a bokszba. Utána megpróbáltam a verseny következő etapját megnyújtani, amennyire csak lehetett, bízva abban, hogy nem lesz szükség egy újabb kiállásra. Sajnos a vége felé nem mentem ki újra, mert már lement a függöny. Talán egy utolsó kiállással meglett volna újra Kobayashi, de már nem sokat változtatott volna a helyzeten. Csalódott vagyok, mert most megmutathattuk, hogy versenyképesek vagyunk a fő riválisainkkal: most ott vagyunk, harcolunk velünk, amit nem mondhattunk el néhány versennyel ezelőtt. A tizedik hely biztosan nem tükrözi a lehetőségeinket. Most fontos, hogy ezen az úton folytassuk a munkát, volt egy hétvége, amikor a legjobb helyekért harcoltunk és minden területen fejlődtünk és ez kell, hogy adjon egy lökést a magabiztonságunknak a szezon további részére."


2014. 07. 22. Kedd,   Magdolna
Legyen a kezdőlapom,  Kedvencek közé
 Tagdoboz

Felhasználónév:
Jelszó:


elfelejtettem a jelszavam»
 Szavazás
Maserati dízelmotorral?

szentségtörés
ez most vicc, ugye?
azzal is elfogadnám
épp ideje volt

 A kategória hírei

Az elnök veszi kezébe az irányítástAz elnök veszi kezébe az irányítást
Montezemolo segíteni fog Mattiaccinak.
Mattiacci lesz a Scuderia Ferrari megmentője? Mattiacci lesz a Scuderia Ferrari megmentője?
Montezemolo bízik a fiatal menedzserben.
Hamarosan új vezetője lesz a Ferrari csapatnak?Hamarosan új vezetője lesz a Ferrari csapatnak?
Az olasz lapok tényként közlik Domenicali leváltását.
Kimi Raikkonen: a Ferrari lesz az utolsó csapatomKimi Raikkonen: a Ferrari lesz az utolsó csapatom
A finn világbajnokot vannak még tervei.
Maláj Nagydíj - Alonso negyedik helyen ért célbaMaláj Nagydíj - Alonso negyedik helyen ért célba
Raikkonen egy defekt miatt nem szerzett pontot.
Maláj Nagydíj, időmérő - Alonso negyedik helye biztató lehet a holnapi futamraMaláj Nagydíj, időmérő - Alonso negyedik helye biztató lehet a holnapi futamra
Raikkonen hatodik helyről rajtol.
Ausztrál Nagydíj - Volt már jobb kezdet isAusztrál Nagydíj - Volt már jobb kezdet is
Mindkét autó pontot szerzett, de egyértelmű a lemaradás.
Ausztrál Nagydíj, időmérő - Ennél több kell! Ausztrál Nagydíj, időmérő - Ennél több kell!
Alonso ötödik, Raikkonen a középmezőny elején.
Elbúcsúzott a Ferrari V8-asElbúcsúzott a Ferrari V8-as
A 056-os kódszámú motor eredménylistáját itt találják.
Hengerlekapcsolást rakott F1-es motorjába a FerrariHengerlekapcsolást rakott F1-es motorjába a Ferrari
A fogyasztás és a hőtermelés visszafogása a cél.
...tovább a(z) Forma 1 hivatalos oldalára!

 Partnereink

Idea-NET


Jogi Nyilatkozat
::
Médiaajánlat
::
Kapcsolat
::