A terjeszkedés
A hatvanas években terjeszkedni kezd az Alfa Romeo. A portelloi központot kibővítik, Baloccóban új tesztpálya épül a prototípusok teszteléséhez. 1960 és 1963 között felépül az új aresei gyár. Az Alfa Romeo továbbra is a Giulietta modellekre összpontosít. Két igazi csúcsmodell is épül a Giuliettából, melyeket Bertone (SS) és Zagato (SZ) tervez.
1963-ban az új aresei gyárból kigördül a Giulia. Spider „Duetto” változatát 1966-ban mutatják be. A Battista Pininfarina tervezte kétüléses különféle technikai változtatásokkal 26 évig volt gyártásban.
1964-ben megalakul az Autodelta. Carlo Chiti vezetésével az Autodelta versenyautókat fejleszt. A Giulia GTA (Gran Turismo Alleggerita) a túraautó bajnokságokon sikert sikerre halmoz. Az Autodelta V8-as, 3000 cm3-es motort szállít a McLaren Forma 1-es versenyistállónak.
Az iparosítási program keretén belül Dél-Olaszországban, Pomigliano d’Arco-ban új gyár épül, melyben az Alfasud gyártása folyik.
Az évtized végén Bertone megtervezi az Alfa Romeo Montreal-t. A Montreali Világkiállításon mutatkozik be 1967-ben, 1970-től kerül sorozatgyártásba.