Kétliteres turbómotorral és összkerékhajtással érkezik a Stelvio gyengébbik kivitele. Az Alfa Romeo első SUV-ja a Giuliaból ismert 280 lóerős benzinmotorral és a ZF nyolcfokozatú automatájával lesz elérhető. A Stelvio First Edition is a Q4 hajtásláncot kapta meg, mely a hátsókerékhajtású autók vezetési élményét biztosítja. Az összetett hajtáslánc ellenére a Stelvio a négyhengeres motorral 5,7 másodperces gyorsulásra képes, fogyasztása 8,9 / 5,9 / 7 (városi / orszáúti / vegyes).
A Stelvio alapváltozata is 20 colos, vékony küllős alufelniket és bi-xenon fényszórókat kapott. A belső teret fekete bőrrel borították, fabetéteket kapott a középkonzol és a műszerfal. Az alapfelszereltség részei az új aktív biztonsági rendszerek, mint az integrált fékrendszer, a ráfutásra figyelmeztető rendszer, az autonóm vészfékezés, vagy a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer. Szintén szériatartozék a dinamikus segédvonalakkal kiegészített tolatókamera, az első és hátsó parkolóradar, az elektromos vezérlésű csomagtérajtó, valamint az automata távolsági fényvezérlés.
Magyarországon a Stelvio First Edition kiadása 15690000 forinttól elérhető.