Több, mint negyven éve áll partneri kapcsolatban a Ferrari és a Philip Morris, melyet most újabb három évvel toldottak meg. A gyümölcsöző kapcsolatot még a dohányreklámok betiltása sem kezdhette ki, pedig 2008 óta már a Marlboro feliratot sem láthatjuk a Ferrari F1-es autóin.
A nyílt reklámok eltűnése ellenére a reklámszakemberek szerint az emberek számára egyértelmű kapcsolat van a két cég között és az autókon lévő jellegzetes matrica is elég ahhoz, hogy a jól ismert cigarettamárka beugorjon a nézőknek. A most megkötött kontraktus évi 160 millió dollárt jelent a Ferrarinak, a Philip Morris az autókon elhelyezett matricák mellett VIP vendégeket delegálnak a futamokra és a maranellói gyárba.
A szerződés létrejöttét valószínűleg az is segítette, hogy a Fiat-Chrysler vezér Sergio Marchionne a Philip Morris igazgatótanácsának tagja és részvényese. A Ferrari oldaláról a hírt az a Maurizio Arrivabene jelentette be, aki évekig a dohánycég elnökhelyettes volt.