A Fiat 1957 nyarán mutatja be Nuova 500 néven. Elődje az ugyancsak 500-as típusszámot viselő Topolino, mely még orrmotoros, vízhűtéses konstrukció volt. A Nuova 500
A Fiat 1966-ban, a Genfi Autószalonon mutatta be a 124-es modellt. A négyajtós, családi limuzin egyszerű formáit hamar megszerette a nagyközönség. A Fiat 1966-ban, a
A Fiat 1967-ben mutatta be új modelljét, a 125-t. Alvázát a kifutó 1300/1500-astól kapta, kocsiszekrénye a 124-es továbbfejlesztett (megnyújtott) változata. A Fiat 1967-ben mutatta be
A Fiat 126 az 1972-es Torinói Autókiállításon mutatkozott be. Az új kisautó a hosszú ideig szolgált 500-ast váltotta le. A 126-os mûszaki alapjait elõdjétõl örökölte,
A Fiat 1969-ben mutatta be modern és előremutató autóját, a 128-ast. A 128 a Fiat második modellje, mely elnyeri az Év Autója címet. Az elsőkerékhajtású
A Fiat 131 a nagysikerű 124-est váltotta le. 1974 októberében mutatkozott be két-, négy- illetve ötajtós változatban, melyek közül az utóbbi a Familiare nevet kapta.
1972 õszén mutatta be a Fiat a 132-es típusjelzéssel ellátott modelljét, mely a 125-t váltja le. A klasszikus formatervû limuzint két felszereltségi szinttel, “normale” és
A Fiat 1964 és 1973 között gyártotta a rendkívül sikeres 850-es típusjelzésű kisautóját, mely több változatban is kapható volt. A 850-es tervezésénél a hallatlan népszerű
A Fiat 1995-ben mutatja be a Tipo utódjának szánt Bravo/Brava modellpárost. 1996-ban az újságírókból álló nemzetközi zsűri az Év Autója címmel tünteti ki a Fiat
A Fiat Campagnola 1951-ben mutatkozott be. Formaterve az eredeti Willy’s Jeep tervei alapján készült. Az orrmotoros, összkerékhajtású terepjáró létrás alvázra épült, amire nyitott karosszériát szereltek.