1983-ban a 037-es csapatvilágbajnoki címet szerez a Lanciának. Még ebben az évben elindul utódjának a kifejlesztése. A Delta S4 a 037-eshez hasonlóan kisszériás autónak készült.
A Lancia 1936-ban mutatta be az Aprilia-t. A modell gyártása a rákövetkező évben indult el, amit Vincenzo Lancia már nem érhetett meg. A tervezők nagy
A Lancia Beta fejlesztése 1970 januárjában indult meg, rögtön azután hogy a cég a Fiat konszern részévé vált. A Betát először a Párizsi Autószalonon mutatták
A Dedra 1989 tavaszán mutatkozott be. A Lancia új, középkategóriás szedánja a Fiat Temprával közösen lett kifejlesztve, padlólemezüket a Fiat Tipo adta. A klasszikus, négyajtós
A Lancia Flaminia egy igazi luxusautó, melyet 1957 és 1970 között gyártottak. Ebben az időben ez volt a Lancia zászlóshajója, mely a népszerű Aurélia-t váltotta
A Lancia Appia-t leváltó modellt az 1963-as Genfi Autókiállításon mutatták be a nagyközönségnek. A Fulvia egyszer és mindenkorra beírta nevét az autósport történelmébe azzal, hogy
A Lancia 1994-ben mutatja be a Thema utódját, mely nevét a görög abc tizedik betűje után kapta. Kappa néven 1919-től kezdve már gyártott autót a
1970-ben a Torinói Autókiállításon mutatta be Bertone radikálisan új koncepcióautóját, a Stratost. A középmotoros autóba a Fulvia HF 1600 erőforrása került, mely a hátsó kerekeket
A Lancia 1984-ben mutatja be legújabb zászlóshajóját, a Thema-t. Az autó kifejlesztése négy autógyártó összefogásának az eredménye, így született meg az Alfa Romeo 164-Fiat Croma-Lancia
A Lancia 1985-ben mutatta be a Fiat Tervezőgárdája által megálmodott városi kisautóját, az Y10-t. A Genfben debütáló mini volt az első autó, melybe az új