A Maserati 3500 GT–t 1957 és 1964 között gyártották, ez a modell volt az olasz cég első próbálkozása a Gran Tourismo piacon. A 3500 GT-t
Az A6 az első Maserati, mely utcai autóként mutatkozott be. Az A6 tervezését már 1941-ben, a háború alatt elkezdték, de tesztpályákra csak 1946-ban gurulhatott a
Miután 1968-ban a Maserati irányítása Citroen kezébe került, a vezetőség egy kétüléses, középmotoros sportkocsi elkészítését tűzte ki célul. A Lamborghini és a De Tomaso már
A Maserati Ghiblit 1966-ban, a Torinói Autókiállításon láthatta először a nagyközönség. A gyártás öt hónappal később, 1967. áprilisában indult meg. Az autó terveit Giorgetto Giugiaro
A Maserati Mexico (Tipo 112) első prototípusát 1965-ben a Torinói Autókiállításon mutatták be. Az autó utáni nagy érdeklődésre a Maserati egyből reagált: elkészítették az autó
A Maserati Mistral prototípusát 1963-ban, a Torinói Autókiállításon mutatták be. Ekkor még az egyszerű Due Posti nevet viselte. A modell a belsejét a Tipo 109-től
Quattroporte II (1974-1978) 1974-ben a Torinói Autókiállításon a Maserati bemutatta a Quattroporte II (AM123) modelljét. Ebben az időben a Maserati a Citroen egyre erősebb befolyása
A Maserati Quattroporte egy olyan négy ajtós luxusszedán, melynek öt generációja látott eddig napvilágot. Az első modellek 1963-ban jelentek meg, a generációk pedig átlagosan öt
Maserati Biturbo – a négyajtós Biturbo (1983-1994) A harmadik generációs Quattroporte gyártása 1990-ben állt le, a negyedik generáció gyártása pedig csak 1994-ben kezdődött el. A