A Lancia Appia-t leváltó modellt az 1963-as Genfi Autókiállításon mutatták be a nagyközönségnek. A Fulvia egyszer és mindenkorra beírta nevét az autósport történelmébe azzal, hogy
A Lancia 1994-ben mutatja be a Thema utódját, mely nevét a görög abc tizedik betűje után kapta. Kappa néven 1919-től kezdve már gyártott autót a
1970-ben a Torinói Autókiállításon mutatta be Bertone radikálisan új koncepcióautóját, a Stratost. A középmotoros autóba a Fulvia HF 1600 erőforrása került, mely a hátsó kerekeket
A Maserati Mexico (Tipo 112) első prototípusát 1965-ben a Torinói Autókiállításon mutatták be. Az autó utáni nagy érdeklődésre a Maserati egyből reagált: elkészítették az autó
A Lancia 1984-ben mutatja be legújabb zászlóshajóját, a Thema-t. Az autó kifejlesztése négy autógyártó összefogásának az eredménye, így született meg az Alfa Romeo 164-Fiat Croma-Lancia
A Maserati Mistral prototípusát 1963-ban, a Torinói Autókiállításon mutatták be. Ekkor még az egyszerű Due Posti nevet viselte. A modell a belsejét a Tipo 109-től
A Lancia 1985-ben mutatta be a Fiat Tervezőgárdája által megálmodott városi kisautóját, az Y10-t. A Genfben debütáló mini volt az első autó, melybe az új
Quattroporte II (1974-1978) 1974-ben a Torinói Autókiállításon a Maserati bemutatta a Quattroporte II (AM123) modelljét. Ebben az időben a Maserati a Citroen egyre erősebb befolyása
A Maserati Quattroporte egy olyan négy ajtós luxusszedán, melynek öt generációja látott eddig napvilágot. Az első modellek 1963-ban jelentek meg, a generációk pedig átlagosan öt
Maserati Biturbo – a négyajtós Biturbo (1983-1994) A harmadik generációs Quattroporte gyártása 1990-ben állt le, a negyedik generáció gyártása pedig csak 1994-ben kezdődött el. A