Az Alfa Romeo 1992-ben kezdte meg a 155-ös gyártását, mely a 75-ös Alfát váltja fel a középkategóriában. Formavilágában még elődjét idézi. Kissé lekerekített, ám még
Az Alfa Romeo a 156-os elkészítésével új korszakot nyitott történetében. A 155-ös utódjaként 1997-ben mutatják be. A nemzetközi sajtóvisszhang pozitív volt… Az Alfa Romeo a
1987-ben, a Frankfurti Autószalonon mutatkozott be az Alfa Romeo új zászlóshajója, a 164-es. A Pininfarina tervezte Alfa Romeo a Saab 9000, a Fiat Croma és
A Fiat 1966-ban, a Genfi Autószalonon mutatta be a 124-es modellt. A négyajtós, családi limuzin egyszerű formáit hamar megszerette a nagyközönség. A Fiat 1966-ban, a
Az Alfa Romeo 1961-ben, a Genfi Autószalonon mutatta be a 2600-ast, az utolsó modellt, melybe soros, hathengeres motort építettek. Az Alfa Romeonál a húszas évektől
A Fiat 1967-ben mutatta be új modelljét, a 125-t. Alvázát a kifutó 1300/1500-astól kapta, kocsiszekrénye a 124-es továbbfejlesztett (megnyújtott) változata. A Fiat 1967-ben mutatta be
Az Alfa Romeo új piaci szegmenst hódított meg az Alfasud révén, de a nyolcvanas évek elejére ez a modell már elavulttá vált. Helyét az 1983-ban
A Fiat 126 az 1972-es Torinói Autókiállításon mutatkozott be. Az új kisautó a hosszú ideig szolgált 500-ast váltotta le. A 126-os mûszaki alapjait elõdjétõl örökölte,
Az Alfa Romeo 33 Stradale meglehetősen ritkán látott modell, ugyanis mindössze 18 darab készült belőle. A nagyközönségnek először 1967-ben mutatkozott be a Torinói Autókiállításon. A
A Fiat 1969-ben mutatta be modern és előremutató autóját, a 128-ast. A 128 a Fiat második modellje, mely elnyeri az Év Autója címet. Az elsőkerékhajtású