1983 januárjában a Fiat történetének legnagyobb befektetése eredményeképpen született meg az Uno. A fejlesztésekre 1000 milliárd lírát költöttek, melynek célja a 127-es Fiat utódjának megalkotása
Ferruccio Lamborghini Sant’Agata-i gyárában készült el a keresztben beépített középmotoros sportautók első képviselője, mely azóta is fémbe öntött példaként áll a tervezők előtt. A Miurán
Nevét a Ferrari történelmébõl ismert 500Mondial modelltõl kapta, mely az ötvenes évek kezdetén vonult be az autóversenyzés világába. Az új Ferrarit Pininfarina tervezte, akit sokan
A Bertone által tervezett 4×4-es SUV modell Sportut néven vonult be az Alfa Romeo prototípusainak sorába. Ha két szóval kellene jellemezni a tanulmányt, azt mondhatnánk:
A furcsa nevű kétüléses Fiat a Bertone stúdió által készített Runabout Barchetta tanulmány utcára átdolgozott változata. A fent említett koncepciót 1969-ben, a Torinói Autókiállításon mutatták
A Jalpa a nevét természetesen egy harcos bikafajtáról kapta. 1981-ben mutatkozott be a Genfi Autószalonon, de az első sorozatgyártású modellt csak 1982-ben adták el. A
A Ferrari 1984-ben kezdte el gyártani a Testarossa-t, mely a Ferrari Berlinetta Boxer sorozat utolsó darabját, az 512 BBi-t váltja fel. A Pininfarina tervezte sportkocsi
A szemet gyönyörködtető modellt a 2004-es Genfi Autószalonon mutatták be. A Giugiaro és az ItalDesign által tervezett modell egyesíti magában a szabadság érzetét és az