FRISS
Vettel 2020 végén elhagyja a Ferrarit (május 12, 2020 8:40 de.)
Hibrid hajtást kap a Lancia Ypsilon (március 9, 2020 8:51 de.)
Videó: az új Fiat 500 (március 4, 2020 6:57 du.)
Az új, tisztán elektromos Fiat 500 (március 4, 2020 5:39 du.)
Érkezik az új elektromos Fiat 500! (március 2, 2020 9:22 du.)

Újabb eladási rekord a Jeepnél

2015-04-29
Comments off
391 Views

A Jeep márka márciusban is megtartotta lendületét, immár 17 hónapja folyamatosan növelte eladásait az európai, közel-keleti és afrikai régióban (EMEA). Ugyanakkor fennállásának legsikeresebb hónapját is zárta, több mint 12 270 eladott gépjárművel, amelyből 2990 darab Olaszországban, 2190 darab az Egyesült Királyságban, 1357 Németországban, 1267 autó pedig a Közel-Keleten talált gazdára. A Jeep 2015 márciusa túlszárnyalta az eddigi EMEA rekordot, amelyet még 2014 decemberében állított fel 10 440 darab eladott gépkocsival.

2015 első negyedévében a Jeep márka 88 százalékkal növelte eladásait a térségben az előző év azonos időszakához képest. Március hónapban a növekedés 124 százalékos volt. A siker nem csupán a Jeep kínálat legfiatalabb tagjának, a vadonatúj Jeep Renegade-nek volt köszönhető, az ikonikus Wrangler is jól teljesített, valamint a Jeep Cherokee is folytatja sikerszériáját.

Az év első negyedévében globális szinten is élvonalbeli eredményt ért el néhány európai piac a Chrysler, Jeep, RAM és Dodge márkák eladásait tekintve: Olaszország a világ harmadik, Németország az ötödik, Franciaország pedig a cégcsoport nyolcadik legsikeresebb piaca volt az időszakban. Az a tény, hogy ebben a három országban kizárólag Jeep márkákat forgalmaznak, még értékesebbé teszi az európai országok által elért eredményt.

Egy rendkívül sikeres évvel a háta mögött a Jeep márka a közép-kelet-európai régióban (CEE) is rendkívüli forgalomnövekedést produkált.  A márka immár az ötödik egymást követő negyedévében növelni tudta eladásait és 2015 első negyedévében további 80 százalékkal emelkedett az eladott gépjárművek száma az elmúlt év azonos időszakához képest.  Magyarországon 137,5 százalékos növekedéssel, kategóriájának harmadik legkeresetebb típusa volt, míg a cseh piacon 80, a szlovák piacon 60 százalékkal nőttek a márka eladásai.