A Maserati a 2014-es Genfi Autószalonon mutatta be az Alfieri koncepciót, és bejelentették, hogy 2016-ra a szériaváltozat is elkészül. A jelek szerint erre azonban még
A Maserati standja a 2016-os Párizsi Autókiállításon.
Három év után kisebb modellfrissítésen esett át a Quattroporte. A Maserati zászlóshajójának orrát a Levantéhoz hasonlóan agresszívebbre formálták, így jobban igazodik a márka közös arculatához.
A Maserati 2014-ben mutatta be az Alfieri sportkocsit a Genfi Autószalonon, mely hatalmas sikert aratott. A bemutató után az olasz gyártó bejelentette, hogy gyártani szeretné
A Maserati bedobta az első csalit: egy sokat sejtető fotót közölt új modelljéről, mely az első SUV lesz a márka történetében. Az új modell nagy
Roberto Fedeli 26 évet dolgozott a Ferrarinál, ahol több projektben is kulcsfontosságú szerepet kapott, de 16 hónappal ezelőtt távozott Maranelloból. A főmérnök a BMW-nél tett
1971-ben láthatta a nagyközönség először a Maserati Boomerang nevű koncepcióját. A sajtó pozitív visszhangja ellenére senki sem számított folytatásra, így még nagyobb szenzáció volt, amikor
Extrém formavilágú hibrid Maserati sportautó tanulmányt készített Maurice Maschmeyer. A pasadenai hallgató szemináriumi munkáját a Maserati fivérek egyikéről, Ernestoról nevezte el. A futurisztikus sportkocsi orrában
Mostanában ritkán hallunk a Zagato stúdióról, de ha mégis előrukkolnak valamivel, az garantáltan nagyot szól. Így történt ez most is, amikor bejelentették legújabb modelljüket, a
Skandinávia északi részén, tesztelés közben sikerült lencsevégre kapni a Maserati első SUV-jának a prototípusát. A hamarosan bemutatkozó Levante kemény teszteken megy keresztül, mielőtt sorozatgyártásba küldik.