FRISS
Hibrid hajtást kap a Lancia Ypsilon (március 9, 2020 8:51 de.)
Videó: az új Fiat 500 (március 4, 2020 6:57 du.)
Az új, tisztán elektromos Fiat 500 (március 4, 2020 5:39 du.)
Érkezik az új elektromos Fiat 500! (március 2, 2020 9:22 du.)
Ecco la Giulia GTA e GTAm! (március 2, 2020 5:46 du.)

Ecco la Giulia GTA e GTAm!

2020-03-02
Comments off
202 Views

Az Alfa Romeo lerántotta a leplet a régóta várt Giulia csúcsmodellről. Pontosabban csúcsmodellekről, hiszen egyszerre két változatot mutatott be GTA és GTAm néven.
Az 1965-ös Giulia Sprint GTA ihlette modellek lelke a jól ismert 2,9 literes V6-os turbómotor, melynek a teljesítményét 510 lóerőről 540-re emelték. A teljesítmény növelése mellett 100 kilóval csökkentették a Giulia tömegét is: a motor illetve a futómű egyes alkatrészei és az ajtók alumíniumból, az Akrapovic kipufogó titánból, a kardántengely, az első lökhárító, a kerékívek, a gépháztető, a tető, a hátsó diffúzor és a versenyülések váza kompozit anyagokból készült, az oldalablakok és a hátsó szélvédő pedig plexi. Ezzel kategóriájában a legjobb súly-teljesítmény arányt, 2,82 kg/LE tudhatja magáénak az új modell. Gyorsulása 100-ra a Launch Control rendszer segítségével 3,6 másodperc. A nyomtáv elöl-hátul 5 centivel szélesebb, egyedi rugók és lengéscsillapítók kerültek kifejlesztésre. A leszorítóerőről az új aerodinamikai csomag gondoskodik, melyet a Sauber mérnökeivel közösen készítettek el.

A kétüléses GTAm egy közúton használható versenyautó, mely extrém aerodinamikai csomagot kapott. A hátsó ülések helyén sisaktartó és merevítők kaptak helyet, a vezetőt hatpontos Sabelt biztonsági övek tartják az ülésben.
Noha az árukat nem árulta el az Alfa Romeo, biztos vagyok benne, hogy nagyon gyorsan gazdára fog találni az 500 darabos számozott, limitált széria minden egyes darabja, melyhez a leendő vásárlók bukósisakot, versenyruhát, cipőt és kesztyűt, valamint vezetéstechnikai képzést is kapnak.