A Ferrari csapat először 2011-ben észlelte a szélcsatornájuk pontatlanságát, a berendezés által szolgáltatott adatok és a pályán mért értékek hatalmas eltérést mutattak. A csapat ezért úgy döntött, hogy 2012-ben már a Toyota kölni szélcsatornájában végzi az aerodinamikai fejlesztéseit és elkezdi felújítani a saját létesítményét. Az újjáépített berendezést tavaly nyáron indították be, de elképzelhető, hogy továbbra is gondok vannak vele. Bár konkrétan nem mondta ki, de egy utalással ezt a feltételezést erősítette meg Rob Smedley is, aki ettől az évtől már a Williams csapatot erősíti:
“A Ferrariról inkább nem beszélnék, de a Williamsnél a szélcsatorna és a pályás adatok korrelációja elképesztő. A korábbi tapasztalataimhoz képest ez igazán lenyűgözött. Amit a pályára viszünk, minden beválik az autón, tényleg futamról futamra tudunk fejleszteni.”