A Stelvio Quadrifoglio magyarországi bemutatkozása alkalmából a Fiat Chrysler Automobiles Central & Eastern Europe (FCA CEE) Kft élménynapot rendezett a zsámbéki Drivingcamp vezetéstechnikai központban. A Ferrari technológiai és fejlesztési szakértelmére támaszkodva megépített alumínium szerkezetű, 2,9 literes, V6-os biturbo benzinmotorral szerelt 510 lóerős Stelvio Quadrifoglio és a Giulia Quadrifoglio mellett a média képviselői az Alfa 4C kupé és Spider változatát is kipróbálhatták. A rendezvényen résztvevő Alfa Romeo-k teljesítménye együttesen meghaladta az ötezer lóerőt.
A szervezők változatos programot találtak ki a média képviselőinek. A csapatok forgalomban, szlalompályán, rántópadon és a Drivingcamp utcai moduljaként ismert kijelölt pályán próbálhatták ki az Alfa Romeo modelljeit. A Nürburgringen rekordot futó Stelvio Quadrifoglio Zsámbékon is bizonyította képességeit. A literenkénti 176 lóerős fajlagos teljesítmény és a 600 newtonméteres maximális forgatónyomaték kiemelkedő menetdinamikát biztosít az Alfa Romeo szabadidőautójának. A motorhoz egy különleges hangolású, nyolcfokozatú automata sebességváltó csatlakozik, amely verseny üzemmódban mindössze 150 ezredmásodperc alatt vált fokozatot. A Stelvio Quadrifoglio álló helyzetből mindössze 3,8 másodperc alatt éri el a 100 km/órát, legnagyobb sebessége 283 km/óra.
A zsámbéki pályán megtapasztalhattuk a Stelvio Quadrifoglio páratlan teljesítményét és méreteit meghazudtoló kezelhetőségét, melyet egyedülálló technikai megoldások biztosítanak. Az Alfa Romeo Q4 összkerékhajtási rendszere maximális tapadást biztosít, az irányított nyomatékelosztás javítja a tapadást a gyorsításoknál, csökkentve az alul-, ill. a túlkormányzottságot. A könnyű platformra épített Alfa Stelvio felfüggesztési rendszere, a kormányáttétel és a két tengely közötti tökéletes 50:50 arányú súlyeloszlás együttesen páratlan vezetési élményt nyújt.