Az Alfa Romeo 1992-ben kezdte meg a 155-ös gyártását, mely a 75-ös Alfát váltja fel a középkategóriában. Formavilágában még elődjét idézi. Kissé lekerekített, ám még
Az Alfa Romeo a 156-os elkészítésével új korszakot nyitott történetében. A 155-ös utódjaként 1997-ben mutatják be. A nemzetközi sajtóvisszhang pozitív volt… Az Alfa Romeo a
1987-ben, a Frankfurti Autószalonon mutatkozott be az Alfa Romeo új zászlóshajója, a 164-es. A Pininfarina tervezte Alfa Romeo a Saab 9000, a Fiat Croma és
Az Alfa Romeo 1961-ben, a Genfi Autószalonon mutatta be a 2600-ast, az utolsó modellt, melybe soros, hathengeres motort építettek. Az Alfa Romeonál a húszas évektől
Az Alfa Romeo új piaci szegmenst hódított meg az Alfasud révén, de a nyolcvanas évek elejére ez a modell már elavulttá vált. Helyét az 1983-ban
Az Alfa Romeo 33 Stradale meglehetősen ritkán látott modell, ugyanis mindössze 18 darab készült belőle. A nagyközönségnek először 1967-ben mutatkozott be a Torinói Autókiállításon. A
Az Alfa Romeo 1985. májusában mutatja be a Giulietta/Alfetta utódjául szánt középkategóriás szedánt, a 75-t. Az autó nevét az Alfa Romeo fennállásának 75. évfordulója után
Az Alfa Romeo 90 1984-ben mutatkozott be. A márka modellpalettáján az Alfetta és az Alfa 6 közé pozícionálják, de ezeknek a típusoknak a gyártását nem sokkal
Az Alfa Romeo 1979 áprilisában mutatja be új zászlóshajóját, az Alfa 6-t. A négyajtós, klasszikus formatervezésű szedán az Alfetta stílusjegyeit hordozta, de nagyobb méretei miatt
Az Alfa Romeo Alfetta limuzin és coupé változatát az Alfa Romeo az 1972 és 1984 közötti időszakban készítette. A modern megjelenésnek és erős motornak köszönhetően